onsdag 20 november 2013

Nu har det hänt grejer!

Nu var det ett tag sedan jag skrev och jag har haft lite fullt upp så jag har helt enkelt inte hunnit med. I lördags var vi på 80-tals fest här på bygdens hus och det var verkligen superkul. Jag fick också äran att göra tårtorna till kaffet och jag gjorde fem stycken varianter, så jag har suttit och pysslat med dekorationerna till dessa de senaste veckorna. Har inga bilder på tårtorna just nu men ska försöka lägga in det så snart jag kan. Något annat spännande som hänt, i alla fall för mig, är att jag har fått jobb!! Är bara så himla nöjd och glad. Det är på Miroi i Torsby och jag ska vara lite handläggare/jobbcoach där men kommer kanske också tillbringa en del tid på kontoret i Sunne. Min första arbetsdag var i måndags och jag måste säga att det känns väldigt bra. Mycket nytt att ta ta in men så är det väl alltid när man börjar ett nytt jobb. Tror att jag kommer vara rätt så sliten på fredag men det ska bara bli skönt.

I dag har jag fixat lite inför en julmarknaden i Mallbacken till helgen som jag skrev lite om sist. Har gjort två stycken ljusdekorationsfat och en krans så får jag göra färdigt mosshjärtat i morgon. Hoppas bara att någon vill köpa dessa nu, men annars tar jag dom själv ;) Dåligt och suddigt foto ser jag nu men, men...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar